Małgorzata Gutowska-Adamczyk i Wydawnictwo Nasza Księgarnia zapraszają do lektury!

Wśród książek Małgorzaty Gutowskiej-Adamczyk znajdziecie powieści obyczajowe, historyczne, groteskę, powieść autobiograficzną. Zapraszamy do lektury!



środa, 1 grudnia 2010

Leniuszki!

Widać bardziej lubicie czytać o ciastkach, niż robić je własnoręcznie (to tak jak ja ;-), bo dostajemy bardzo mało odpowiedzi na nasz konkurs cukierniczy.
Tym z Was, którzy chcieliby jednak pochwalić się własnymi wypiekami, przypominam o terminie przysyłania zdjęć, który upływa w najbliższy weekend.
Zasady konkursu znajdziecie w poście z 14 listopada.
Mamy nadzieję, iż ktoś pokusi się jeszcze o zrobienie adwentowych pierniczków!
Zapraszam do zabawy!
Agata

2 komentarze:

  1. może uda mi się coś przez weekend zrobić, to podeślę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja się zmobilizowałam, wykorzystując chwilę wolnego i kuchnię narzeczonego (sama mam awarię piekarnika) :))

    OdpowiedzUsuń