Małgorzata Gutowska-Adamczyk i Wydawnictwo Nasza Księgarnia zapraszają do lektury!

Wśród książek Małgorzaty Gutowskiej-Adamczyk znajdziecie powieści obyczajowe, historyczne, groteskę, powieść autobiograficzną. Zapraszamy do lektury!



środa, 28 marca 2012

Sylwia Dengusiak i jej przodkowie

Sylwia napisała:

Witam serdecznie!
Przesyłam dwa zdjęcia na konkurs. Oba przedstawiają moich pradziadków:


Stanisława z d. Słupińska (ur. 1894r.) i jej mąż Stanisław Rzepczyński (ur. 1883). Tu mogą mieć około trzydzieści parę lat, więc zdjęcia zostały wykonane w latach dwudziestych XX wieku.
Pięknie wyglądają echhh :) I tacy są zakochani :)


PS. Trudno znaleźć takie zdjęcia!!! Ja mam szczęście, bo w mojej rodzinie jest ciocia pasjonatka, która drąży nasze drzewo genealogiczne już od wielu lat.
Zawsze przekazuje taką piękną księgę z informacjami i zdjęciami
rodzinnymi jako prezent na ślub:) My też taką dostaliśmy i tworzymy ją
dalej:)
Pozdrawiam!
Sylwia Dengusiak

Przepiękna para! Dziękujemy Sywii, zazdroszcząc jej trochę cioci-pasjonatki. Niewiele rodzin może się pochwalić takimi zbiorami. Kto następny? Nagrody czekają!

Pozdrawiam,
Agata z zespołem WNK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz