Małgorzata Gutowska-Adamczyk i Wydawnictwo Nasza Księgarnia zapraszają do lektury!

Wśród książek Małgorzaty Gutowskiej-Adamczyk znajdziecie powieści obyczajowe, historyczne, groteskę, powieść autobiograficzną. Zapraszamy do lektury!



poniedziałek, 3 września 2012

Rozwiązanie konkursu "Wzruszenia i zwierzenia"!

Oto list od Autorki:

Drogie Panie, dziękuję za wspaniałe wypowiedzi! Ich czytanie dało mi wiele satysfakcji i radości, albowiem zawsze pragniemy, by nasza praca sprawiała też przyjemność innym.
W waszych komentarzach znalazły się zwierzenia, o których nie mogłabym nawet marzyć i wszystkie bez wyjątku jesteście godne pierwszej nagrody!
 
Naprawdę trudno mi było wybrać te kilka odpowiedzi i z góry proszę o wybaczenie wszystkie Panie, które nie znalazły się w finale.

A te autorki, do których trafi książka, to:

Ewa Kubiak, Anula, Galimatias, Kinga oraz Bellatrix.
 
 
Dziękuję za sympatię, jaką obdarzyłyście książkę i mam nadzieję, że wycieczka do Paryża i Gutowa, którą Wam tym razem proponuję, pozostawi w Was równie miłe wspomnienia.
 
Małgorzata Gutowska-Adamczyk
 
 
 
Wydawnictwo ze swej strony pragnie wyróżnić filiżankami Cukierni Pod Amorem następujące panie:
 
 
Michalinę, Kasię, Dzolinę, Malgosię, Paolę i Anetę.
 
 
Wszystkie wyżej wymienione Panie prosimy o mail z danymi adresowymi na dzialpromocji@nk.com.pl
 
 
Dziękujemy wszystkim za udział w konkursie i życzymy wielu przyjemnych chwil z książką,
 
Agata, dział promocji, WNK
 
 



10 komentarzy:

  1. To niesamowicie miła wiadomość!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za to wyróżnienie! :D i już nie mogę doczekać się momentu, kiedy będę mogła wybrać się w "Podróż do miasta świateł"!

    Pozdrawiam
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję :) Arleta

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem jak to się stało, ale zamiast książki dotarła do mnie filiżanka... :/ Mimo całego jej uroku ja jednak wolałabym książkę, która wygrałam.

    Prosiłabym o wyjaśnienie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ballatriks, do mnie także dzisiaj dotarła paczka z filiżanką. Również wolałabym książkę, ale może wydawnictwo chciało nas nagrodzić i tym, i tym? :)

    Pozdrawiam,
    Kinga K.

    OdpowiedzUsuń
  7. Również otrzymałam filiżankę, ale z niecierpliwością czekam na książkę :)

    Pozdrawiam
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzicie, a ma się co martwić :)
    Bardzo dziękuję wydawnictwu oraz Pani Małgorzacie! :D
    Kinga

    OdpowiedzUsuń