Małgorzata Gutowska-Adamczyk i Wydawnictwo Nasza Księgarnia zapraszają do lektury!

Wśród książek Małgorzaty Gutowskiej-Adamczyk znajdziecie powieści obyczajowe, historyczne, groteskę, powieść autobiograficzną. Zapraszamy do lektury!



poniedziałek, 23 stycznia 2012

Przypominam o spotkaniu autorskim

Małgorzaty Gutowskiej-Adamczyk, które odbędzie się w najbliższy czwartek w Bibliotece Publicznej przy ul. Trawiastej 10 w Warszawie-Aninie, początek 17:00.

Program spotkania to:

* rozmowa o trylogii "Cukiernia Pod Amorem",
* rozstrzygnięcie konkursu na najlepszy męski wiersz cukierniany,
* prezentacja powieści "Serenada, czyli moje życie niecodzienne", która się własnie ukazała; 
* lektura fragmentu powstającej "Podroży do miasta świateł";
konsumpcja mini rożków;
* rozmowy kuluarowe.

Zapraszamy wszystkich chętnych!

Agata z zespołem WNK

2 komentarze:

  1. Cały czas miałam nadzieję na spotkanie autorskie pani Małgosi właśnie w Aninie - miejscu Jej obecnego, a mojego sprzed lat zamieszkania! Na pewno się wybiorę, będzie to nie tylko spotkanie z ulubioną autorką ale i podróż sentymentalna, do kraju dzieciństwa i biblioteki, z której kiedyś bardzo dużo korzystałam, niesamowite, że wciąż jest w tym samym miejscu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że nie jestem z Warszawy. Bardzo, bardzo chciałabym pójść na to spotkanie:) No niestety nie tym razem:)

    OdpowiedzUsuń