Małgorzata Gutowska-Adamczyk i Wydawnictwo Nasza Księgarnia zapraszają do lektury!

Wśród książek Małgorzaty Gutowskiej-Adamczyk znajdziecie powieści obyczajowe, historyczne, groteskę, powieść autobiograficzną. Zapraszamy do lektury!



poniedziałek, 23 kwietnia 2012

Dziś Światowy Dzień Książki i Praw Autorskich




Z tej okazji pragnę podziękować wszystkim bywalcom tego bloga i fanom "Cukierni Pod Amorem" za życzliwość, udział w naszych konkursach, za Wasze komentarze!
Tworzymy tu niewielką wspólnotę ludzi czytających, którzy w trylogii Małgorzaty Gutowskiej-Adamczyk odnaleźli cząstkę własnych przemyśleń.
Mam nadzieję, że ten piękny dzień uczcicie stosowną lekturą przy filiżance gorącej herbaty lub kawy, do czego zachęca nas swoim zdjeciem Kasia Hordyniec.
www.notatkicoolturalne.blox.pl

My zaś, ze swej strony, obiecujemy Wam nową, wspaniałą powieść na jesień.
Zaglądajcie też na naszą stronę: www.nk.com.pl Mamy zawsze wiele ciekawych propozycji!

Pozdrawiam i życzę Wam miłego tygodnia z książką!
Agata

2 komentarze:

  1. Dziękuję pani Małgorzacie Gutowskiej-Adamczyk za piękne książki, które lubię czytać, a z okazji Światowego Dnia książki i Praw Autorskich życzę dużo weny twórczej, ku Pani i naszej, czytelników, radości :)
    Pani Agacie Napiórskiej życzę z okazji Święta wytrwałości w prowadzeniu bloga oraz wielu pomysłów na jego udoskonalanie.
    Oczywiście, że spędziłam dzisiejszy dzień z książką, piłam kawę w firmowej filiżance "Cukierni pod Amorem", którą otrzymałam w prezencie za konkurs oraz zamówiłam w księgarni najnowszą książkę "Małgorzata Gutowska-Adamczyk rozmawia z czytelniczkami" :) Dzięki temu Światowy Dzień książki potrwa u mnie znacznie dłużej niż jeden dzień :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za życzenia i uroczy komentarz. Niech żyje i umacnia się więź czytelników z autorami!

    OdpowiedzUsuń