Małgorzata Gutowska-Adamczyk i Wydawnictwo Nasza Księgarnia zapraszają do lektury!

Wśród książek Małgorzaty Gutowskiej-Adamczyk znajdziecie powieści obyczajowe, historyczne, groteskę, powieść autobiograficzną. Zapraszamy do lektury!



piątek, 15 lutego 2013

Joanna i polska Wieża Eiffle'a


Joasię pokochacie za poczucie humoru! Zobaczcie, co napisała:
 
 
Witam,
bardzo chciałam wziąć udział w konkursie, ale niestety nigdy w Paryżu nie byłam, jednak mam nadzieję, że kiedyś mi się uda pojechać do tego miasta miłości. Pogrzebałam w pamięci i przypomniałam sobie, że byłam jednak pod wieżą Eiffla.
W wakacje odwiedziłam Park Miniatur w Inwałdzie, gdzie w ciągu zaledwie kilku godzin można stanąć pod Wieżą Eiffla, na Placu
św. Piotra, pod Bramą Brandenburską czy koło Muru Chińskiego. Dla kogoś, kto nie ma funduszy na zagraniczne wyjazdy, Park Miniatur może stanowić świetną namiastkę wielkiego świata. Wysyłam zdjęcie swoje z miniaturą wieży Eiffla.:)




Pozdrawiam ciepło,
Joanna
 
Czyż nie fantastyczna kreatywność? I my, Joasiu, pozdrawiamy Cię bardzo gorąco! Dzięki Tobie dowiedzieliśmy się, że Mur Chiński nie jest wcale tak daleko ;-)

Jutro zapraszamy na kolejną, znów paryską prezentację.
Agata z zespołem WNK

2 komentarze:

  1. Bardzo dobry pomysł :-) Też tam byłam i gdyby wieżę odpowiednio podświetlić to faktycznie byłaby zupełnie jak ta paryska :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysl moze i fajny, ale jednak nie jest to zdjecie z samego Paryza, a taka byla zasada konkursu...

    OdpowiedzUsuń