Małgorzata Gutowska-Adamczyk i Wydawnictwo Nasza Księgarnia zapraszają do lektury!

Wśród książek Małgorzaty Gutowskiej-Adamczyk znajdziecie powieści obyczajowe, historyczne, groteskę, powieść autobiograficzną. Zapraszamy do lektury!



sobota, 28 maja 2011

Dziękuję za wszystkie zaproszenia!

Ponieważ zakończyłam swoją wiosenną turę spotkaniową po Polsce, pragnę bardzo serdecznie podziękować tym wszystkim, którzy zorganizowali moje wyjazdy, towarzyszyli mi podczas odwiedzania bibliotek, gościli w nich, oraz utrwalali te spotkania, a przede wszystkim czytelnikom, którzy w nich uczestniczyli.

Dziękuję bardzo Agacie Janaszek z Naszej Księgarni, która koordynowała mój terminarz.

Dziękuję Książnicy Kopernikańskiej, a szczególnie Mateuszowi Pejasowi i Pawłowi Chrząstkowi za spotkania w Aleksandrowie Kujawskim, Radziejowie, Wielgiem i Toruniu,

Wojewódzkiej Bibliotece w Krakowie i Elżbiecie Skrzydlewskiej oraz Marii Hutny i Marii Żmii za spotkania w Oświęcimiu i Polance Wielkiej.

Wojewódzkiej Bibliotece w Bydgoszczy i Lucynie Partyce za spotkania w Koronowie, Bydgoszczy, Piechcienie oraz Pruszczu.

Dyrekcji Biblioteki Publicznej w Mińsku Mazowieckim i Darkowi Mólowi.

Dyrekcji Miejskiej Biblioteki Publicznej w Inowrocławiu oraz Annie Kończal i Szymonowi Kościkiewiczowi.

Dyrekcji Miejskiej Biblioteki Publicznej w Nowym Tomyślu i Eleonorze Woźniczce za spotkania w Buku, Opalenicy, Bukowcu oraz Nowym Tomyślu.

Wreszcie Wojewódzkiej Bibliotece Publicznej i Małgosi Augustyn za spotkania w Rzeszowie, Nowej Dębie, Przeworsku, Jarosławiu, Łańcucie i Zagórzu.

Dziękuję wszystkim niewymienionym z imienia i nazwiska, dziękuję Czytelnikom, którzy zaszczycili swoją obecnością te spotkania i bez których nie miałyby one sensu. I ponieważ w każdym z tych miejsc zostawiłam cząstkę serca, mam nadzieję, że kiedyś spotkamy się znowu.

A że najczęstszym pytaniem spotkań było pytanie o trzeci tom "Cukierni Pod Amorem" pragnę raz jeszcze potwierdzić, że termin październikowy wydaje się niezagrożony. Na pytanie zaś o to, co nas czeka "po "Cukierni" niech Wam odpowie fotografia, która uwieczniła nieparlamentarną minę, jaką zrobiłam podczas spotkania w Łańcucie (obok mnie dyrektor tamtejszej biblioteki, pani Małgosia Sońska):


Raz jeszcze dziękuję Wam wszystkim,

Małgorzata Gutowska-Adamczyk


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz