Małgorzata Gutowska-Adamczyk i Wydawnictwo Nasza Księgarnia zapraszają do lektury!

Wśród książek Małgorzaty Gutowskiej-Adamczyk znajdziecie powieści obyczajowe, historyczne, groteskę, powieść autobiograficzną. Zapraszamy do lektury!



poniedziałek, 28 października 2013

Magiczny Kraków i okolice

W dniach 23, 24 i 25 października miałam przyjemność spotkać się z czytelnikami w Małopolsce. Zwłaszcza pierwsze z tych spotkań na zawsze pozostanie niezapomniane, albowiem aby dotrzeć do Gołczy na godzinę dziewiatą rano, musiałam wstać przed trzecią! To mi się jeszcze nigdy nie zdarzyło! Dzień wstał jednak piękny, a zgromadzona w bibliotece młodzież przyjęła mnie z sympatią.





Kwiat młodych czytelników, czyli gołczański młodzieżow Dyskusyjny Klub Książki i jego moderatorka, pani Agnieszka Skotnicka (pierwsza z lewej).
 
Dziękuję dyrektorowi Biblioteki i Ośrodka Kultury w Gołczy, pani Bożenie Hess za wspaniałe przyjęcie, opiekę i miłą rozmowę!

Następnego dnia miałam spotkanie w Sułoszowej. Zanim tam dojechaliśmy, zostałam przewieziona przez magiczną krainę Jury Krakowsko-Częstochowskiej.
Oto moje zdjęcia:

 
Kościółek na wodzie.
 


 
Ruiny zamku w Ojcowie.
 


 
Słynna Maczuga Herkulesa
 

 
Zamek w Pieskowej Skale
 
Spotkanie w Sułoszowej było tak miłe, że ani Czytelniczkom, ani mnie nie chciało się wychodzić...
 
 Nie wiedziałam, jaka atrakcja czeka mnie jeszcze tego dnia. Otóż zjadłam kolację z Rutą Sepetys, amerykańską pisarką pochodzenia litewskiego, autorką "Szarych śniegów Syberii", powieści wydanej przez Naszą Księgarnię. Ruta okazała się przemiłą rozmówczynią, pomocą we wzajemnym zrozumieniu służyła nam Agata Napiórska z Działu Promocji Naszej Księgarni. 
W sobotę, 26 października, spotkałyśmy się jeszcze na stoisku targowym WNK. Poniżej w obiektywie Sławomira Krempy z Granic.pl:
 


 
Nim to jednak nastąpiło, miałam przyjemność zawitać do biblioteki w Węgrzcach. Węgrzce tym różnią się od większości miast polskich, że ich nazwy ulic są bardzo tajemnicze. I tak biblioteka znajduje się przy ulicy A3/1. Zresztą sprawdźcie sami.
 
Przed spotkaniem rozmawialiśmy z dyrektorem Mariuszem Zielińskim o pięknych tradycjach biblioteki i jej patronie, Stanisławie Wyspiańskim, który mieszkał w Węgrzcach u schyłku życia. Popiersie artysty zdobi jedną ze ścian biblioteki. 
 
Spotkanie było bardzo sympatyczne. Czytelnicy dopisali, zadawali pytania, byli już zresztą po lekturze moich książek. Dla mnie to bardzo udany wieczór.  
 


 
Spotkanie z czytelnikami w Węgrzcach 
 
 
Bardzo lubię takie zbiorowe zdjęcia. Na żadnym jednak jeszcze nie patrzyłam do tyłu! Co mnie tam zainteresowało? Fot. Katarzyna Grzesik.
 
 
Ostatni dzień to sobota i dyżur na stoisku targowym. Trudno mi ocenić, ilu czytelników przyszło tego dnia, aby kupić drugi tom "Podróży do miasta świateł", chwilę porozmawiać, otrzymać autograf. Było ich bardzo wielu! Chcę Wam wszystkim bardzo serdecznie podziękować za ciepło, uśmiechy, życzliwość, to wszystko, z czym spotykam się, kiedy mam z Wami kontakt. To zawsze dla autora największa nagroda. Dziękuję!   
 

 
Z panią Izabelą Wolanin z Gminnej Biblioteki Publicznej w Przecławiu.
Zdjęcie wykonała pani Renata Ozimek.
 
 mga

1 komentarz:

  1. Piękne zdjęcia i strasznie sympatyczna relacja.Pozdrawiam autorkę i jej czytelników!

    OdpowiedzUsuń