Małgorzata Gutowska-Adamczyk i Wydawnictwo Nasza Księgarnia zapraszają do lektury!

Wśród książek Małgorzaty Gutowskiej-Adamczyk znajdziecie powieści obyczajowe, historyczne, groteskę, powieść autobiograficzną. Zapraszamy do lektury!



środa, 30 czerwca 2010

Podziękowanie

Składam gorące podziękowania wszystkim tym, którzy na swoich blogach zechcieli podzielić się uwagami na temat pierwszego tomu "Cukierni".
Dziękuję za ciepłe słowa i uwagi krytyczne, za porównania do lepszych ode mnie autorów oraz wyrażane przez Was oczekiwanie na drugi tom.

"Cieślakowie" są w trakcie redakcji i muszę przyznać, że zainteresowanie, jakim obdarzyliście "Zajezierskich" powoduje u mnie lęk, czy sprostam tym oczekiwaniom. Mam nadzieję, że zarówno znanych, jak i nowych bohaterów powieści przyjmiecie z otwartym sercem i zechcecie śledzić ich losy.

Tymczasem życzę wszystkim udanych wakacji i dużo zabawy podczas rozwiązywania zaproponowanego przez nas testu.

Pozdrawiam,
Małgorzata Gutowska-Adamczyk

3 komentarze:

  1. Miłych wakacji pani Małgorzato! I proszę pisać, pisać, pisać!
    aneta_k

    OdpowiedzUsuń
  2. Pani Aneto, bardzo dziękuję! Szczerze mówiąc, nienawidzę pisania. Nie wiem, dlaczego właściwie nie zostałam ogrodnikiem? ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. A kiedy dokładnie możemy spodziewać się drugiego tomu? Ja pożyczyłam swoją książkę koleżance. Oddała szybko i mówi: daj mi kolejną część! :))

    anka

    OdpowiedzUsuń