Małgorzata Gutowska-Adamczyk i Wydawnictwo Nasza Księgarnia zapraszają do lektury!

Wśród książek Małgorzaty Gutowskiej-Adamczyk znajdziecie powieści obyczajowe, historyczne, groteskę, powieść autobiograficzną. Zapraszamy do lektury!



niedziela, 5 grudnia 2010

Zachęcająco...


Ostatnie godziny pieczenia przed nami, może kogoś jeszcze natchnie ten piękny wieczór? Mnie popołudnie natchnęło do upieczenia muffinów piernikowych.




Dedykuję je Agnieszce Pietraszek i Małgosi Minko, a Was wszystkich zachęcam do pieczenia i fotografowania oraz życzę udanych wypieków!

Pozdrawiam,
mga

1 komentarz:

  1. Zdjęcie i dedykację zobaczyłam prawie nocą. Zapachniało mi piernikiem i w tym błogim stanie usnęłam. Małgosiu, wielkie podziękowanie za słodki sen :-).
    Moja mama słynęła ze śmietanowców, brat Jędrek jest specjalistą od pierników, mnie rodzina "wrabia" :-) w pieczenie serników. Żadnego niestety nie sfotografowałam.

    Uściski
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń