Małgorzata Gutowska-Adamczyk i Wydawnictwo Nasza Księgarnia zapraszają do lektury!

Wśród książek Małgorzaty Gutowskiej-Adamczyk znajdziecie powieści obyczajowe, historyczne, groteskę, powieść autobiograficzną. Zapraszamy do lektury!



czwartek, 27 października 2011

"Cieślakowie" w obiektywie Kasi Hordyniec

Może pamiętacie Kasię, to namiętna czytelniczka, nasza bywalczyni oraz uczestniczka konkursów, mieszkająca w Irlandii autorka bloga:
 www.notatkicoolturalne.blogspot.com

Głównym zdjęciem na swym blogu ku naszemu zaskoczeniu Kasia uczyniła otwarty, jakby czekał na przeczytanie, drugi tom "Cukierni Pod Amorem", czyli "Cieślaków". Oto ono:


Niedawno się okazało, że "Cieślakowie" mieli całą sesję! Uprosiliśmy Kasię, by zechciała udostępnić nam inne zdjęcia. Tak wygląda drugi tom naszej sagi w jej stylizacji:




Prawda, że fotografie zachęcają do zapadnięcia się w fotelu z książką i filiżanką pysznej herbaty? Z tego słodkiego imbryczka musi smakować wyśmienicie! Kasiu, dziękujemy Ci pięknie za udostępnienie zdjęć, a Was zachęcamy do własnych prób oraz czytania i dzielenia się uwagami!

Pozdrawiam,
Agata z zespołem WNK 

3 komentarze:

  1. całą przyjemność po mojej stronie. Lektura całej serii Cukierni pod Amorem, to wielka przyjemność, a tamto słoneczne, zimowe południe z dobrą herbatą i Cieślkami, na zawsze pozostanie w mojej pamięci.

    OdpowiedzUsuń
  2. A w mojej pamięci pozostanie przyjemne zdziwienie, że to akurat "Cieślakowie" leżą pod Twoimi, Kasiu, okularami. Bo najpierw całą uwagę poświęciłam imbryczkowi ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Imbryczek jest przecudny, to fakt :-)

    OdpowiedzUsuń