Małgorzata Gutowska-Adamczyk i Wydawnictwo Nasza Księgarnia zapraszają do lektury!

Wśród książek Małgorzaty Gutowskiej-Adamczyk znajdziecie powieści obyczajowe, historyczne, groteskę, powieść autobiograficzną. Zapraszamy do lektury!



sobota, 16 czerwca 2012

Sprintem po Promenadzie Gwiazd

W dniach 14 - 15 czerwca odwiedziłam Bibliotekę im. Jana Kochanowskiego w Międzyzdrojach.
W tym pięknym mieście nie byłam od bardzo dawna, zatem z dużą radością przyjęłam zaproszenie Andżeliki Gałeckiej, która pełni funkcję dyrektora biblioteki.


Tak wygląda budynek, który znajduje się przy ul. Norwida.


To pierwsze moje spotkanie autorskie, gdzie zdjęcia robione były dosłownie z każdej perspektywy. Dziękuję bardzo pani Monice Jakubowskiej za wysiłek włożony w serwis.


Ale ja też bardzo się starałam:


Wreszcie, zmęczona, oddałam głos czytelnikom:


Chyba dobrze wypełniłam zadanie, bo dostałam nie tylko kwiaty, ale również list pochwalny, za który bardzo dziękuję!



W sympatycznej atmosferze z uśmiechami pozowaliśmy do pamiątkowej fotografii.



Poniżej silna ekipa MBP w Międzyzdrojach. Od lewej, Andżelika Gałecka, Anita Cieślak, pisząca te słowa, Ania Piecyk, Monika Jakubowska oraz Szymon Głod. 


Wieczór spędziłam na promenadzie, starając się sobie przypomnieć, jak wyglądała ona podczas mojego ostatniego pobytu w Międzyzdrojach. Dawno to było. Międzyzdroje nie szczyciły się jeszcze wtedy ani Muzeum Figur Woskowych:


Ani tym pięknym, nowym molo:


Nie miały również sławnej już w całej niemal Polsce Alei Gwiazd:


Ponieważ sezon się jeszcze na dobre nie rozpoczął, a i wieczór już zapadł, tylko najwytrwalsi byli jeszcze na plaży:


Ale morze jest piękne o każdej porze roku.



Następnego dnia odbyło się spotkanie z gimnazjalistami.


Staraliśmy się odpowiedzieć sobie na pytanie, co jest w życiu ważne.


Biblioteka fantastycznie zadbała o swoich gości, serwując im na koniec spotkania słodki, literacki tort oraz sok jabłkowy. Przysługiwały dokładki, z czego niektórzy chętnie korzystali.



Na koniec otrzymałam piękne kwiaty. Wiktoria bardzo nie chciała się uśmiechać, ale tu troszkę się przełamała:



Wreszcie wszyscy ustawiliśmy się do pamiątkowej fotografii:


I nastąpiła sesja autografów:


Dziękuję bibliotece za umożliwienie mi spotkania z Czytelnikami, nauczycielom za poświęcony czas lekcji, a Marcelowi, Piotrkowi, Hubertowi, Danielowi, Julce, Wiktorii, Adamowi i wszystkim innym za interesującą rozmowę.

Kapitanowie Robert Nowczyk oraz Grzegorz Średniawa niech przyjmą moje podziękowanie za bezpieczne loty!

Pozdrawiam, Małgorzata Gutowska-Adamczyk

Dodam tylko, że tu relacja tygodnika Wyspiarz Niebieski:


Agata

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz