Małgorzata Gutowska-Adamczyk i Wydawnictwo Nasza Księgarnia zapraszają do lektury!

Wśród książek Małgorzaty Gutowskiej-Adamczyk znajdziecie powieści obyczajowe, historyczne, groteskę, powieść autobiograficzną. Zapraszamy do lektury!



sobota, 16 lutego 2013

Dorota i niepogoda paryska


Dorota należy do tych uczestniczek konkursu, które przysłały nam więcej niż jedno zdjęcie. Zobaczcie, co napisała:


Paryż, ach ten Paryż. Miło było powspominać wyjazd przeglądając masę zrobionych tam zdjęć.

W Paryżu byłam we wrześniu tamtego roku i mam nadzieję jak najszybciej tam wrócić, ponieważ mimo niesprzyjających warunków atmosferycznych zakochałam się w tym mieście (zdziwiłabym się, gdyby ktoś po powrocie stamtąd twierdził inaczej). Wraz z koleżankami nie zważając na deszcz i zimno przeszłyśmy miasto wzdłuż i wszerz podziwiając widoki i chłonąc atmosferę.

Do konkursu przesyłam 4 zdjęcia, ponieważ nie mogłam się zdecydować ;)

Przedstawiają chwilę niebieskiego nieba przed Luwrem:



 Hotel Des Invalides:

 
Bazylikę Sacre Coeur:




oraz oczywiście Wieżę Eiffla:



Jesteśmy przekonani, że Ci się to uda, Dorotko! Dziękując za piękne zdjęcia, trzymamy kciuki, abyś jak najprędzej znów znalazła się w Paryżu!

Spójrzcie na tę fotografię, nie wydaje Wam się, że wieża jest na nim jakoś dziwnie skręcona, jakby też pozowała do zdjęcia? :-)

Kolejna uczestniczka konkursu zaprezentuje się nam jutro! Zapraszam!

Ciągle czekamy na Wasze komentarze, przypominam, że najciekawszy, najbardziej wnikliwy, a może najdowcipniejszy zostanie nagrodzony książką "Szyk paryski"! 

Miłego weekendu,
Wasza Agata

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz